Néha egy angyal..

2022.09.14

Az angyal szerette a fizikát - noha e törvények felett állt. Emberi időszámítás szerint január 26-a volt, szerda, ő pedig egy megoldáson gondolkodott. Most is - mint mindig - a lehető legfinomabban szeretett volna segíteni - azaz anélkül, hogy a legkisebb jel se utaljon a létezésére.
Világosan látta, hogy a nő és a férfi a társkereső alkalmazásban beállított paraméterek alapján nem is látja egymást, pedig az előző 1976 életükből átszűrődő rezgésekből tudta, hogy ismét kiváló társai lennének egymásnak, és sokat tudnának együtt fejlődni.
- Internet.. - dohogott magában - régebben elég volt lágy szellőként lefújnom a nő kalapját a férfi közelében...
Ekkor - mivel az angyal valóban szerette a fizikát - újító megoldás bukkant fel benne.
- Hiszen ez elektromágnesesség! - "kiáltotta" lelkesen, majd egyszerűen eltűnt a világhálóban. Kis idő múlva egyetlen logikai változó értékének megváltoztatásával (mintha csak egy kis kapcsolót billentett volna át) imitálta a "kedvelést" a nő nevében.
A hatás nem maradt el. Percekkel később a férfi üzenetet küldött, ezzel magához ragadva a kezdeményezést.
A szikra fellobbant. Leveleztek. Vasárnapra beszélték meg a találkozót - egy étterembe. Este 3 órán keresztül beszélgettek telefonon keresztül..

* * * 

- Tetszik a lovagias ajánlatod. Igazi nagybetűs randi lesz úgy érzem.

- Nos, én mindig ki fogom Neked nyitni a kocsik ajtaját is..
- ..azt imádom..
- ..és be- és kisegítelek..
- És felsegíted a kabátom?
- Persze.
- Te akkor férfi vagy!

* * *


- Lassan telnek a percek...
- Ott is?
- Remélem, így marad ez este is!
- Nem fog. Akkor rohanni fog.
- Majd kitalálunk valamit.. megfogom a kezedet és együtt maradunk az időtlenségben.

* * * 

Az angyal boldog volt.

A tűzből máglya lett, fénysebesen követték egymást az események. Másnap is találkoztak, együtt töltötték a hétvégéket.. és utána nagyon-nagyon sok napot.

* * * 

- Kevés ilyen kapcsolódás van. Erre meg kell érni hogy értékelni tudd.

* * *
  
- Nagyon furcsa visszagondolni a tegnap estére. Nagyon élénken él bennem minden mozdulat és érzés Szó szerint fájt elengedni. 
Annyira várom hogy újra hozzám érj.
- Még csak néhány milliószor képzeltem el hogy szeretkezem Veled..
- Úgy tudsz hozzám érni..
- Ezt Te váltod ki belőlem. Imádok hozzád érni!
- ...pont úgy ahogy kell.

* * *  

- A vágy.. még nagyon új.
- Igen.. új és ismeretlen. de nincs bennem félelem, mert egymást kezét fogjuk. végtelenül megnyugtat az ölelésedben lenni.

* * *  

- Szeretetben és elfogadásban kibontakozik az ember. Csak ebben a térben tud megszületni az igazi szerelem. Ami nem eléget hanem felemel.

* * *  

- Én nem tudom elhinni.
- Mit? Ez valóságosabb mindennél..
- Olyan mintha álmodtam volna...
- Kicsit olyan.. de mi az álom, és mi a valóság?
- Nem tudom - de azt igen, hogy olyat éltünk át amit ritkán élhet meg az ember. És fontos.
- Fontos. Ezért vagyok hálás minden Veled töltött pillanatért.

Szeretlek.

* * *  

- Annyira szeretem benned hogy ilyen nyugodt vagy! ❤️
- Kölcsönösen jó hatással vagyunk egymásra
- Én minden nap rácsodálkozom erre. És már nem várom hogy elromlik. Mert valami azt súgja nem fog.

* * *  

- Szeretlek.

* * *  

- Te csak gyere és szeress, az pont elég.

* * *  

- Este szerintem órák teltek el csöndben, és közben mégis olyan érzésem van, mintha beszélgettünk volna. Sose éltem át még ilyet.

* * *   

- Már elkezdtelek várni. 😍 Hogy ez milyen jó dolog! Megszelídítettél.

* * *    

- Tegnap óta látom rajtad hogy különlegesen csillog a szemed. Megváltozott a kisugárzásod. Sokkal magabiztosabb lettél. 😍
- Örülök, ha így látod! 😃
- Hidd el, így van, mert ez a szerelmünk hatása. Jól áll neked, hogy szeretsz.

* * *  

- Most lett a földön egy ember aki annyira szeret, hogy aggódik értem. De jó..
Köszönöm hogy így szeretsz!

* * *  

- Szeretlek.
- Szeretlek.

* * *

- Te figyelsz. És képes vagy az empátiára. Veled könnyű kapcsolódni, mert egy szinten vagyunk. Érted és érzed amit mondok.

* * * 

- Kezdtem feladni. Akkor jöttél amikor eldöntöttem hogy akkor inkább nem.. hogy egyedül is jó.

* * * 

- Én is imádok veled aludni...

* * * 

- Szerelmes vagyok beléd.

* * * 

- ...valaki szeret és gondoskodik rólam.. Jó érzés.

* * * 

- Fura egyedül aludni. Kezdelek megszokni.

* * * 

- ...rájöttem hogy te pont olyan vagy mint én. Hogy te vagy a másik fél.

* * * 

- Az este... fantasztikus volt! Úgy éreztem, hogy megéled az Istennő mivoltodat.. :-)
- Szerintem is. Tudod könnyű úgy megélni, ahogy te vagy velem. Másnak nem is tudnám érezni magam.

* * * 

- Szeretlek.

* * * 

- Nem tudok nélküled jól aludni.

* * *  

- Szeretlek.

* * *  

- jó reggelt! 😃 Arra ébredtem, hogy kívánlak..
- Ilyen messze elér a hatásom. 😍
- Időt és téren túl.

* * * 

Így telt el fél év. Júliusban együtt nyaraltak a Balatonnál, majd születésnapot ünnepeltek...

- Nagyon szeretlek, de nem vagyok beléd szerelmes.

Utoljára sétáltak és aludtak együtt. A férfi sokáig a nő ölelésében sírt - és reggel, amikor még mindenki aludt, csendben eljött a házból.


Mert néha egy angyali beavatkozás is kevés.

© 2023 by hangnem. Minden jog fenntartva (ha idézel belőle, add meg a forrást)!
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el